Shopping Cart
Subtotal
Taxes
Shipping
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Waarom moeilijk doen, als het ook samen kan?

Het creëren van een netwerk

Naast het aanbieden van opleidingen, nascholingen en informatie willen we een plek creëren waar hulpverleners, die werken met AAT, elkaar vinden en elkaar versterken. In de komende periode wordt er hard gewerkt aan het opzetten van dit netwerk. Omdat we als stichting willen staan voor professionaliteit en kwaliteit, hebben we de volgende eisen voor het aansluiten bij de stichting:

1. Je volgt minimaal één netwerkbijeenkomst per jaar. Wij zullen als stichting, vanaf 2023, vier netwerkbijeenkomsten per jaar organiseren. Omdat een van de doelen is om te verbinden en versterken vinden we het belangrijk dat de professionals binnen de stichting elkaar (leren) kennen.
  2. Je hond heeft de gedragstest positief doorlopen. Hierbij geldt dat de gedragstest 2 jaar lang geldig is en dat de hond vervolgens opnieuw de gedragstest zal doorlopen. Soms kan deze periode korter zijn, bijvoorbeeld in verband met de leeftijd van de hond. Als je hond nog geen gedragstest doorlopen heeft, kan de stichting hierin helpen (meer informatie en kosten, stuur een mail naar [email protected] ).

Meer informatie om je aan te sluiten vind je in onderstaande diagram, een link naar het aanmeldformulier staat ernaast.

Let op: lid worden van de stichting is kosteloos!

Aanmeldformulier

Stuur dit formulier ingevuld naar [email protected]