Shopping Cart
Subtotal
Taxes
Shipping
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Informatie voor aanbieders én jeugdigen

Bied jij jeugdhulp aan of wil je jeugdhulp aanbieden?

In de Limburgse gemeenten wordt de jeugdhulp op verschillende manieren ingericht. Dit betekent dat bij verschillende gemeenten, op verschillende manieren de jeugdzorg aanbesteed is. Stichting Animal Assisted Therapy heeft als doel om de krachten te bundelen en informatie te delen. Zo kunnen we samen alle jeugdigen de mogelijkheid bieden om de zorg te krijgen die ze verdienen, met de inzet van Animal Assisted Therapy.

meer informatie

Ben je als jeugdige, ouder(s), verzorger(s) of professional op zoek naar jeugdhulp?

Stichting Animal Assisted Therapy wilt graag een overzichtelijk centraal punt zijn waar jeugdige, ouder(s), verzorger(s) en professionals informatie kunnen vinden over Animal Assisted Therapie in de jeugdzorg. Daarnaast hebben wij een groot netwerk van aanbieders, zodat er snel jeugdhulp in de buurt gevonden kan worden.

meer informatie

Klik hier om deze tekst te bewerken. Vertel gebruikers waarom ze op de knop moeten klikken.

Wat onze klanten er over zeggen

Klik hier om deze tekst te bewerken. Kies een klantbeoordeling, recensie of citaat uit je media die potentiële klanten vertrouwen geeft in je merk, producten en/of klantenservice.

Jan Jansen - Een ander bedrijf BV